CATEGORII DE TEME ȘI PROGRAME

Pentru programele de dezvoltare pornim de la zonele mari de expertiză și adaptăm în funcție de context și rezultatele dorite.

CONTACTEAZĂ-NE

GESTIONAREA PERIOADELOR DE CRIZĂ

Instrumente pentru gestionarea stării de bine proprii în criză, menținerea echipei într-o stare de bine și de adaptare eficientă la tele-muncă.

Stare de bine în criză

Un modul care leagă biologia, psihologia și contextul fiecăruia – înțelegerea mecanismelor de bază (predefinite) și cum ne influențează ele reacțiile astăzi, iar pornind de aici ajută la construirea unor mecanisme de rezistență mentală și emoțională.

Susținerea echipei în criză

Abordări concrete, aplicate și adaptate la situația specifică a fiecărei echipe, care să ajute liderul să susțină în mod echilibrat echipa prin perioadele dificile de criză.

Tele-muncă eficientă

Prin înțelegerea predispozițiilor și preferințelor personale construim împreună o modalitate specifică de a genera un sistem eficient de lucru de acasă – pentru mine și pentru echipa mea.

AFLĂ MAI MULTE

LIDERI ȘI ECHIPE

De la prima oară lider la abilități complexe de leadership – metode practice de a crește oameni și rezultate.

Prima oară lider de echipă

Pentru cei care trec pentru prima dată prin experiența de lider, programul oferă structură și metode practice astfel în cât aceștia să poată genera rezultate sustenabile în cel mai scurt timp.

Dezvoltarea echipelor performante

Eficiența liderilor este legată și de facilitarea proceselor de colaborare la nivelul echipei și de cât de repede putem ajuta echipa să fie autonomă în modul de lucru. Acest modul aduce o metodă pas-cu-pas de a crește eficiența echipei.

Lider informal

Ca oamenii să ne urmeze au nevoie să creadă în noi. Programul îi ajută pe lideri să își găsească autenticitatea și să își construiască atitudinea sănătoasă pentru a îi inspira pe cei din jur să atingă performanța.

Lider eficient

O abordare adaptată a evaluării stării curente a echipei întregită de instrumente concrete de planificare, organizare și implementare pentru lider. Modulul conține metode practice pentru creșterea competențelor și a performanței membrilor echipei.

Motivarea echipei

Cele mai noi teorii din psihologie și neuro-știință puse în intervenții și modele potrivite mediului de lucru de azi. Antrenează liderii în observarea, identificarea și adresarea factorilor individuali ai motivației oamenilor.

Competențe de coaching pentru lideri

Metode psihologice de relaționare, poziționare și conducere optimă a discuțiilor practicate pentru a construi competența de coach a liderului.

Află mai multe

RELAȚII

Comunicare, colaborare, gestionarea situațiilor dificile și clienți fericiți suită de instrumente concrete pentru situații specifice.

Ascultare activă

Deconstruim procesul de ascultare activă în componente concrete, apoi ne antrenăm abilitățile pentru fiecare dintre ele. La final reintegrăm totul pentru a putea aplica ascultarea activă din următoarea interacțiune.

Comunicare empatică

Parcurgem procesul de empatie – de la definiție, la componente, la metode practice de gestionare. Pornim de la noi înșine (empatia de sine), trecem prin înțelegerea celorlalți și mergem către interacțiuni echilibrate (echilibru între empatie și asertivitate), practicate pe situații uzuale.

Gestionarea conflictelor

Parcurgem în mod practic înțelegerea poziționărilor subconștiente în conflict și deprinderea unor instrumente eficiente de mediere și dezamorsare a conflictelor.

Clienți fericiți

Atunci când ești mulțumit de ceea ce faci și de rezultatele tale poți construi relații mult mai bune, chiar și cu clienții cei mai dificili. Relații în care clientul se simte ascultat, înțeles și valorizat, iar noi rămânem într-o stare bună.

Influențare și convingere

Influențarea prepune capacitatea noastră de a genera încredere și abilitatea de transmite cât mai eficient mesajele noastre. Instrumentele de analiză, structurare și comunicare cu impact din acest modul susțin modalitatea etică de convingere.

Stakeholders' management

Programul pornește de la analiza stekeholder-ilor: cine sunt, ce profiluri au, ce nevoi și interese, cum interacționează între ei și cum se iau deciziile. Managementul acestora prepune un plan și modalități concrete de interacțiune cu fiecare.

Customer Journey

Deprinderea unei modalități structurate de analiză a profilurilor de client, nevoilor și dorințelor acestora, împreună cu metode concrete de deservire cu adăugare de valoare – pentru client și pentru companie.

AFLĂ MAI MULTE

INDIVID

Eu cu mine – abilitățile de care avem nevoie astăzi pentru a rămâne într-o stare de bine și a crește eficiența personală.

Eficientizarea efortului

Ca să putem genera rezultatele pe care le dorim într-un mod sănătos vom explora sursele de energie proprii fiecăruia dintre noi, vom înțelege tiparele proprii și vom găsi soluții și rutine optime pentru echilibra efortul cu efectul.

Inteligență emoțională pentru începători

Abordăm structurat inteligența emoțională pentru a face lumină în ce înseamnă și pentru a obține instrumente EQ de bază: auto-observarea, auto-gestionarea, înțelegerea celorlalți și gestionarea relațiilor.

Inteligență emoțională pentru avansați

Pentru cei care au deja obișnuința de auto-observare și au abilități de gestionare conștientă a sinelui acest program aduce instrumente cu un nivel mai mare de profunzime, cu ajutorul cărora pot merge la următorul nivel: lucru cu sine de profunzime, susținerea emoțională a celor din jur, construirea relațiilor pe bază de conectare de profunzime.

Stare de bine la lucru

Explorăm împreună un model de gândire centrat pe apreciere (opus de critică și negativism), identificăm resurse și tehnici prin care ne putem influența stările și prin care ne putem găsi mulțumirea cu ceea ce facem.

Află mai multe

METODE AGILE

Filozofia Agile adaptată pentru echipe, competențe și proiecte, ținând cont de fiecare context și obiectiv.

Dezvoltarea competențelor de grup prin agile

Metode structurate de creștere a competențelor întregii echipe bazate pe metodologia Agile și adaptate la dinamica psihologică de echipă.

Agile pentru echipe de proiect

O abordare adaptată a filozofiei Agile: înțelegerea rolurilor și a dinamicii, adaptarea rolurilor curente la principiile metodologiei, găsirea eficiențelor prin care echipele pot livra valoare rapid.

Gestionarea proiectelor agile

Metodologia Agile presupune ieșirea din moduri de gândire uzuale și concentrarea pe a livra valoare rapid pentru client. Abordare concretă: de la gestionarea cerințelor, la dezvoltarea în iterații și până la livrarea produsului finit.

AFLĂ MAI MULTE

STRATEGIE

De la gândirea strategică la înțelegerea afacerii ca întreg – un set de teme pentru creșterea viziunii și generarea de rezultate peste așteptări.

Performanță în ambiguitate - VUCA

Neuro-știința ajută să înțelegem ce ni se întâmplă ca apoi să putem găsi soluții optime pentru gestionarea stărilor emoționale, depășirea capcanelor raționale și sprijinirea echipelor în livrarea de rezultate în VUCA.

Gândire și planificare strategică

Instrumente de analiză, luare a deciziilor strategice și construire a planurilor de acțiune care fac legătura între termen lung și termen scurt.

Soluții creative sub presiune

Deprinderea unor metode practice de a antrena un mod de gândire „în afara cutiei” –  înțelegerea reacțiilor inițiale ale creierului, depășirea blocajelor de gândire și antrenarea cadrului mental de tip „explorator”  pe situații concrete.

Business value chain

Pornind de la modelul Business Value Chain al lui Porter, adaptăm fluxurile, relațiile, procesele și interacțiunile umane astfel încât să generăm eficiență și profitabilitate.

Află mai multe

CONSTRUIEȘTE PROGRAMUL PENTRU TINE

Te invităm să construim împreună programele adaptate specific echipei și nevoilor tale.

Începe acum